loading...
گیتار بی صدا
sam بازدید : 3 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

یادم هست که همه چیز از کجا شروع شد

و درک کردم دیگه خودم تنها نیستم

یه اتفاقی افتاد

یه
حس ناب که با تمام وجود لمسش کردم

آنجا نقطه شروع من بود

لحظه آغازم

اون لحظه بود که وجودم پر شد از شور عشق

و حس کردم

که میتونم خیلی زیاد کسی رو دوست داشته باشم

و حس کردم

که خودم هم چقدر زیبا شدم

حس شیرینی که دلم طعمش رو چشید

و بعد از اون

تمام سلولهای بدنم شیرین شدند

حتی عقلم با همه داناییش
از این طعم شیرین  لذت برد

شاید قشنگترین و بهترین لحظه ای که هر آدمی بهش میرسه

همین باشه

حالا تو

تو خاک وجودم ریشه کردی

و نمیخوام که از وجودم خارج بشی

 میخوام همچنان تو وجودم
جوونه و غنچه بزنی


دوســتت دارم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 1,343